reklama

Budem voliť Andreja Kisku

V tomto kole jedine A. Kisku. Voľbou R. Fiva by som volila ďalšie porušovanie zákonov. Nestačí mi zmena justície na papieri, ak sa nezmení v tejto krajine úcta k zákonom a narábanie s nimi. Volila by som ďalšie cieľavedomé pozastavenie vyšetrovania káuz.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nestačí rozbehnúť niekoľko prípadov pred voľbami, ktoré dnes ani nevieme ako skončia po voľbách. Príkladom je prípad F. Olejníka.Vieme, čo urobil s prípadom T. Borec. A takto vyzerá súdnictvo v SR. Iným metrom sa meria previnenia voči zákonu bežných občanov, iným metrom tým, ktorých si zoberie pod svoju ochranu vládna strana. Voľbou R. Fica by som volila prehlbovanie nespravodlivosti v tomto štáte.

Voľba súčasného premiéra na post hlavy štátu nie je len posilnenie moci jednej strany, je to návrat totalitného zmýšľania do princípov zatiaľ krehkej demokracie. Každý má právo voliť podľa vlastného uváženia. A je to tak správne. A samozrejme to plne rešpektujem. Nedá mi ale okomentovať voľbu niektorých podporovateľov R. Fica.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prekvapuje ma voľba pána kardinála Korca. Vážim si ho a vážim budem. Za svoje presvedčenie neváhal ísť v minulom režime do väzenia. Mám úctu voči jeho veku. Mám ale dojem, že sa už dnes nedostávajú k nemu všetky informácie, aby mohol plne informovaný posúdiť svoju voľbu.

Prekvapuje ma voľba pána režiséra Jakubiska, ktorého tvorba vždy smerovala k demokratickému chápaniu sveta. Aspoň som to tak vnímala. Dnes volí opak. Je to nevedomosť? Je to neinformovanosť na diaľku, alebo je to prospechárstvo? Čas možno ukáže.

V tomto kole je pre mňa možná jediná voľba. Voľba Andreja Kisku.

Dagmar Juríková

Dagmar Juríková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Knihovníčka, mama štyroch dospelých a dospievajúcich dcér, momentálne vychovávajúca rómske dievčatko. Poklad našej rodiny. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu