reklama

Moji známi nakupujú v Lidli...

Ja väčšinou tiež. Už oveľa skôr ako moji známi. Áno, rozumiem, nebolo to na začiatku ľahké... predsa len tie nízke ceny... zrejme prezrádzajú niečo aj o kvalite tovaru... a potom... čo ak tam človek stretne niekoho známeho... spoločensky je už predsa len nejako zaradený... Tesco, tiež, ale... možno ešte Billa... áno, Billla, tá je po tejto stránke najbezpečnejšia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (47)

Reklama urobila svoje. Už takmer všetci moji známi nakupujú v Lidli.

„Ahoj“.

„Ahoj, čo ty tu robíš?“

„Ale..., veď vieš, niečo málo treba domov kúpiť...“

„Áno, áno, veď aj ja len tak narýchlo...“

„Ono, niekedy sa tu dá aj niečo nájsť...“

„Presne, presne, ja mám už vytipované nejaké druhy potravín, šupnem do košíka a idem. A čo vy, ako? Čo máte nové?“

A košíky sa plnia.

A potom pred pokladňou chvíľu postojíme, ešte pár slov prehodíme a začneme vybaľovať... A vybaľujeme... a vybaľujeme... A jedným okom človek pozoruje pokladníčku a druhým zase do toho košíka... a rozmýšľa, či zamestnanci majú v zmluve zahrnuté aj slušné správanie voči zákazníkovi... Tu v Bratislave sa to dá nazvať až úctou voči klientovi... naozaj... ale asi to nie je norma na celom Slovensku, hlavne v menších mestách nie. Nie sú všade zvyknutí na preplnené košíky Bratislavčanov. Aj keď pri pokladni predavačka vynaloží maximálnu snahu o ústretovosť, cítite, ako to niekde vo vnútri škrípe...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Veď by sa mohla trochu viac snažiť, keď jej tu nechávam svoje peniaze... aspoň sa pretvarovať a zachovať nejaké to dekórum...“ – pomyslím si. A poháňaná pokladníčkou ukladám veci do košíka a nestačím tomu pokladničnému tempu, do tašiek to už vôbec nie, veď som bola upozornená, že priamo do košíka...

„Nech sa páči. 66,70“.

Odovzdám kartu, čakám...

„Zrejme štvrtina jej platu – pomyslím si – ten môj jeden nákup.“

Poďakujem, pozdravím sa a idem. A už sa ani nečudujem. Veď aj ona má doma zrejme aj deti...

Dagmar Juríková

Dagmar Juríková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Knihovníčka, mama štyroch dospelých a dospievajúcich dcér, momentálne vychovávajúca rómske dievčatko. Poklad našej rodiny. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu