reklama

Volím jedinú možnú alternatívu zachovania demokracie

V druhom kole veľa možnosti nemáme. A nebudem predstierať, že som za ne vďačná. Akú kombináciu sme si vybrali, takú máme. Mnohí sme vyčítali R. Procházkovi jeho mladickú drzosť, jeho diplomatickú neokrôchanosť, jeho komunikačnú nezrelosť. A. Kiskovi po tejto stránke nebolo možné vytknúť nič.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Bol slušný, nebol ani útočný, ani spochybňujúci výpovede iných spolukandidátov, snažil sa k veciam vyjadriť. Viem, že kandidát na prezidenta nemôže byť zorientovaný vo všetkých oblastiach a ani som to od nikoho neočakávala. Mnohému sa môže naučiť priamo vo funkcii hlavy štátu. Problém však vidím v tom, že neodhalil nič zo svojho spôsobu myslenia. Zo základne, kde sa zrodili jeho hodnoty, kde sa rodia jeho rozhodnutia. Javil sa a javí sa mi ako veľká neznáma.

Problémom akceptácie pána A. Kisku vo funkcii prezidenta pre mňa nie je to, čo ponúka, ale to, čo neponúka. Nie to, čo vyjadril, ale to, čo nevyjadril. Nie to, čo o ňom vieme, ale to, čo o ňom nevieme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A možno je to trochu aj zodpovednosť médii, ktoré formulujú otázky a nahadzujú témy k rozhovorom.

Budem len rada, ak ma presvedčí v predvolebných debatách o opaku. Nakoniec, aj keď ma nepresvedčí, na mojom rozhodnutí voliť ho, nebudem meniť nič, pretože iná alternatíva pre mňa neexistuje. Nie preto, že ňou je práve R. Fico, ale pre to, aký je R. Fico.

Môže sa stať, že A. Kiska bude bábkou v rukách iných. Môže sa stať, že budeme bábkami v jeho rukách my ostatní. Keďže ale pri voľbe R. Fica mám istotu, že tými bábkami budeme určite, voľbou A. Kisku nemám čo pokaziť. A pri troche nádeje sa môže stať aj to, že A. Kiska prekvapí aj náročného voliča a silou svojej osobnosti ho utvrdí v tom, že volil správne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Budem teda voliť jedinú možnú alternatívu zachovania demokracie pre túto krajinu.

Verím, že mienkotvorné osobnosti ako D. Lipšic, Š. Hríb a M. Bútora, keďže túto voľbu podporili a strhli tak za sebou spústu voličov, budú aj zárukou takto zvolenej demokracie. My, ostatní voliči, sa vynasnažíme tiež k tomu nejakým drobným spôsobom prispieť.

Volím pluralitu názorov.

Aj keď s mnohými otáznikmi, volím A. Kisku. A vy...?

Dagmar Juríková

Dagmar Juríková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Knihovníčka, mama štyroch dospelých a dospievajúcich dcér, momentálne vychovávajúca rómske dievčatko. Poklad našej rodiny. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu